Salut, daca citesti asta, inseamna ca nu esti inregistrat. Click aici pentru inregistrare in cativa pasi simpli. Apoi te asteptam in sectiunea forum pentru a intalni comunitatea noastra si pentru a te putea bucura de toate facilitatile forumului.Te rog sa reti ca numele de utilizator indecente sau lipsite de sens (numere sau litere la intamplare) nu sunt permise. Wellcome Capo (Den Hartogh)

       
Adaugă Răspuns 
 
Punctajul Subiectului:
  • 58 Voturi - 2.66 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alimentari
Autor Mesaj
admin Deconectat
Administrator
*******
Administrators

Mesaje: 47
Data înregistrării: May 2013
Reputație: 0
Răspuns: #1
Alimentari
Introducere
Un subiect destul de important avand in vedere ca majoritatea neplacerilor pleaca de la consum.
In primul rand va sfatuiesc sa faceti in asa fel incat sa alimentati cat mai putin sau deloc daca se poate de la pompele Waberers Mosonmagyarovar. Cei mai multi soferi se plang si sustin ca acolo este motorina de cea mai proasta calitate si ca se consuma foarte repede.
Asa ca cel mai bine este sa faceti plin la pompele Waberers Budapesta.

Recomandari
Cand va indreptati catre Austria faceti full la Budapesta, si la Mosonmagyarovar doar completati diferenta consumata de la Budapesta pana la Movar (prescurtare Mosonmagyarovar)sunt aproximativ 185km.
Can veniti dinspre Austria, daca motorina deja existenta in rezervor nu va ajunge pana la Budapesta, atunci intrati la Movar si alimentati cat sa ajungeti la Budapesta si aici faceti plinul, cu conditia ca Ungaria sa fie in Top Preturi(aveti lista cu asa ceva care se actualizeaza cam la luna), inaintea Romaniei.Daca Romania este in lista inaintea Ungariei, atunci o sa alimentati la Budapesta doar cat sa ajungeti pana la Bors-MOL (cca 200km) sau Arada-MOL (cca 270km).
In rest nu va luati dupa ce spun ei la scoala adica sa alimentati cu taraita sa va ajunga pana in X sau Y locatie, tara.
Pe Belgia,Slovenia,Luxemburg faceti full la intrare, faceti full la iesire din tara indiferent de cate ori o sa le tranzitati in aceasi cursa.

Exemplificari
Astazi vei primi o cursa de Romania-Belgia. Tu inainte de a termina cursa nu vei sti care este urmatoarea ta destinatie. Am luat special acest exemplu pentru ca motorina in Belgia e una dintre cele mai ieftine din nord-vestul Europei(dupa Luxemburg).
Sa revenim, tu cand ai intrat in Belgia, de obicei pe la Baelen, primul lucru care trebuie sa il faci e sa iti faci full rezervoarele pentru ca din Belgia poti pleca in Anglia, unde motorina este f scumpa, sau poti pleca in Spania, sa luam ca exemplu.

Acum sa le dezbatem pe rand pentru a intelege.
1. Pleci in Anglia, in cazul asta esti obligat ca la iesire din Belgia catre Franta, mai exact la Veurne, sa faci din nou full.De ce?.Vei tranzita in jur de 80 km pe Franta si minim 600km pe Anglia, belgia are si ea de la un cap la celalalt in jur de 320km. Daca in Anglia consideri ca nu mai ai motorina incat sa ajungi macar pana in Franta unde este totusi mai ieftina decat in Anglia, atunci sa sti ca ai o problema. Coordonatorul tau nu va accepta acest fapt. O sa fi obligat sa alimentezi pe Anglia si diferenta de pret fata de Belgia, unde ar fi trebuit sa alimentezi normal, ti se va trage din diurna.

2.Pleci in Spania.Daca ai facut full in Anglia o sa-ti ajunga motorina pana in Spania, tara care este mai ieftina decat Franta(de obicei).Ai intrat in Spania pe la Jonquera, alimenteaza full. Nu se stie ce cursa vei primi dupa ce descarci.Poate o sa pleci in Olanda, poate pleci in Portugalia.In cazul in care consideri ca motorina nu iti ajunge pana la prima benzinarie din Spania, atunci alimentezi in Franta doar atat cat sa ajungi. Atat cat ? te uti pe GPS, vezi cam cati km mai ai, iti iei si o marja de eroare, poate undeva trebuie sa ocolesti ceva, e un drum inchis si atunci mai pui un 50km peste ce da GPS, inmultesti cu consumul real al masinii si astfel o sa sti cat sa pui sa iti ajunga. Binenteles ca trebuie sa ti cont si de ce mai ai deja in rezervoare.

Concluzie
Pe scurt, ori de cate ori ajungi intr-o tara care este printre primele in Top Preturi, fa full indiferent de situatie.
Romania-Italia Slovenia full.
Romania-Anglia Ungaria full, Belgia full.

Daca aveti o cursa care nu implica una din tarile fruntase in materie de pret la motorina, atunci faceti full in tara care este cea mai ieftina dintre cele cuprinse in traseul vostru dar, atentie, evitati pe cat posibil sa faceti full in Germania, Austria, Anglia,Polonia sau alte tari care sunt codase in clasament. In astfel de tari alimentati doar atat cat sa ajungeti pana in urmatorul punct de interes care poate fi:
- cea mai apropiata statie de alimentare de locul de descarcare daca sunteti deja in tara in care trebuie sa descarcati(aici o sa afli care este urmatoarea cursa si atunci poti decide exact cat sa alimentezi)
- prima statie de alimentare din urmatoarea tara care este totusi mai ieftina decat cea in care va aflati (aici puteti alimenta dupa acelasi criteriu, adica sa va ajunga pana in statia din tara urmatoare care este mai ieftina sau in care deja puteti face full).

Atentie
Din nou atentie ! Cand spun statie de alimentare ma refer la orice statie, SHELL, MOL sau Waberers cuprinse in lista de statii OBLIGATORII.

Orice alimentare care se impune a se face intr-o alta statie decat cele cuprinse in lista obligatorie necesita aprobarea coordonatorului.In caz contrar diferenta de pret va fi oprita din diurn voastra.

La prima vedere pare destul de complicat dar nu e asa cum pare.
Nu ezitati sa intrebati daca aveti nelamuriri.
Despre carduri o sa discutam intr-un alt subiect separat.
31-05-2013 05:17 PM
Găsește toate mesajele acestui utilizator Citează acest mesaj într-un răspuns
Adaugă Răspuns 


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)

Contactează-ne | FanClubWaberers | Întoarcere la începutul paginii | Întoarcere la zona de conținut | Versiunea Text a Forumului | RSS